5 תשובות
לכי, זו חברה שלך.
אני אומרת לכי , במקרה הכי נורא תיהי שם חצי שעה ותחזרי הביתה.
לכי תהני לך שמי פס על אנשים ❤❤
לכי, את הולכת בשביל חברה שלך לא בשבילם
לדעתי תלכי אם ומשעמם לך ממש לכי הביתה אבל שתראה שאת שם בהתחלה ואז תגידי שאת לא מרגישה טוב אם ממש אין לך מה לעשות
באותו הנושא: