4 תשובות
did not finish - לא סיימתי.
אומרים את זה בדרך כלל כאשר מפסיקים משהו באמצע בגלל חוסר עניין.
לדוגמא, אם את קוראת ספר ומפסיקה באמצע, את יכולה לכתוב dnf at 40%.
כלומר קראת 40% מהספר אבל את לא מעוניינת להמשיך.
אומרים את זה בדרך כלל כאשר מפסיקים משהו באמצע בגלל חוסר עניין.
לדוגמא, אם את קוראת ספר ומפסיקה באמצע, את יכולה לכתוב dnf at 40%.
כלומר קראת 40% מהספר אבל את לא מעוניינת להמשיך.
כולם פה טועים זה dreamnotfound
אנונימית
כמות האנשים שמתכוונים לזה היא מזערית.
אם תגידי למישהו dnf הוא מיד יחשוב שאת מתכוונת ל did not finish.
אם תגידי למישהו dnf הוא מיד יחשוב שאת מתכוונת ל did not finish.
שואל השאלה:
לאנונימית^^
חיכיתי שמישהי תגיד את זה❤❤
לאנונימית^^
חיכיתי שמישהי תגיד את זה❤❤
אנונימית
באותו הנושא: