8 תשובות
שואל השאלה:
אני יודעת שזה נשמע רעיל ובעוד הרבה מובנים הקשר שלנו לא נשמע בריא אבל אני אוהבת אותו אוף
אנונימית
אוי הוא ממש מתבלבל! תקשיבי לי טוב, שאף גבר לא יכתיב לך מה לעשות ובטח שלא לאיים עלייך שאם לא תמחקי הוא לא ידבר איתך, זה דבר ראשון. כי זה מתחיל בלמחוק את האינסטגרם אחרכ זה נגרר לדברים אחרים .. ועצם זה שהוא אומר לך למחוק את האינסטגרם מעיד על החוסר אמון שלו בך. ואם אין אמון זה בעיה!! אתם תהיו חייבים לדבר ולהבהיר דברים ועמדות אם הקשר נורא חשוב לך ואת אוהבת אותו, ואם הוא לא מעוניין ומוכן לשמוע תגידו לו ביי ביי .. סליחה זה מרתיח
אנונימית
שואל השאלה:
גם הוא עשה לי סצנה פעם על הבגדים שלבשתי, אחרי זה על האנשים שדיברתי איתם ועוד..
אנונימית
שואל השאלה:
אין אבל אני לא רואה את עצמי בלעדיו, כשהוא לא עם כל השגעונות האלה הוא הכי אוהב אותי בעולם אבל קשה ככה
אנונימית
אחותי תחתכי. אין לך מה להיות שם! את בעצמך אומרת שהקשר רעיל. תחתכי יש הרבה דגים בים והוא לא יכול להכתיב לך מה ללבוש, ומה לעשות.
או שאם את חושבת שעוד יש סיכוי לשינוי, את פשוט מבקש לעשות שיחה נורמלית כמו זוג בוגרים ואת מבהירה לו את העמדות שלך לגבי זה. שהוא ממש לא יכול להכתיב לך איך להתלבש ומה להגיד ועם מי לדבר.. כי זה נורא! ככה הכל מתחיל.
ואם הוא לא מוכן לשיחה אז זה ביי ביי פשוט וקל.
חוץ מזה הכל מתחיל באמון, אם אין את זה הקשר לא שווה.
אנונימית
אל תגידי " אין את לא רואה את עצמך בלעדיו" כי את כן תראי את עצמך בלעדייו ! הלך הנסיך יבוא מלך. במידה ותחליטו להיפרד, את תבכי יום יומיים ותקומי על עצמך תעשי דברים שאת אוהבת!! תצאי תבלי שכחי ממנו.
אבל לפני הכל מומלץ לעשות שיחה להבהיר דברים
אנונימית
חתיכת לוזר. תעיפי אותו לקיבינימט ותפסיקי לעשות מה שהוא וכל אחד אחר מצווה עלייך לעשות. מה קורה לך?
זה לא לגיטימי, תעזבי אותו. הוא לא יכול לשלוט בחיים שלך, אני מבין את הדאגה שלו אבל הוא מגזים