התחברות הרשמה

בנים ישלי שאלה ובנות אני רוצה להבהיר משהו

תשמעו זה לא הוגן שעכשיו כל בן מחפש בת יפה וישר שולל אם אחת פחות יפה זה לא צריך להיות ככה למה אנשים לא הולכים קודם לבן אדם ובודקים למה יופי צריך פתאום להיות קריטריון ראשון אם לצאת עם בת או לא אני באמת לא מבינה אתכם, זאת אחת הסיבות למה לבנות יורד הביטחון העצמי והן לא מרגישות טוב עם עצמן אני רוצה אבל שכל אחת תדע שהיא מהממתת בדרך שלה ובנים פשוט ישר שוללים והולכים לפי המראה זה שיש לכם קוביות לא אומר שאתם צריכים עכשיו לקבל את הכי יפה
25 במאי 2021, 14:53
העדפות    
3 תשובות
כעע
ו
וונדרפול
אני מרגישה רע בגלל שאני יפה..
Wifey
כןן
ב
בחדלהםלגלגמ
באותו הנושא:
בנים כנסו ישלי שאלה(גם בנות יכולות אבל לא בטוחה שתוכלו לעזור)
בנים תיכנסו ישלי שאלה דחופה
בנים ובנות ישלי שאלה אליכם
בנים או בנות שחוו ישלי שאלה אליכם..
חברים..ישלי שאלה בנים בנות help
בנים ישלי שאלה
בנים...ישלי שאלה 18 פלוס.
בנים ישלי שאלה
בנים ישלי שאלה אליכם
ישלי שאלה תענו עליה בנים
ישלי שאלה לטיבעונים ולצימחונים באמת לא רוצה להעליב או משהו אבל ישלי שאלה ... תלחצו