תשמעו זה לא הוגן שעכשיו כל בן מחפש בת יפה וישר שולל אם אחת פחות יפה זה לא צריך להיות ככה למה אנשים לא הולכים קודם לבן אדם ובודקים למה יופי צריך פתאום להיות קריטריון ראשון אם לצאת עם בת או לא אני באמת לא מבינה אתכם, זאת אחת הסיבות למה לבנות יורד הביטחון העצמי והן לא מרגישות טוב עם עצמן אני רוצה אבל שכל אחת תדע שהיא מהממתת בדרך שלה ובנים פשוט ישר שוללים והולכים לפי המראה זה שיש לכם קוביות לא אומר שאתם צריכים עכשיו לקבל את הכי יפה