תשובה אחת
תסביר לו שאתה כרגע נמצא בתקופת מתכונות ובגרויות אז ייתכן שיהיו ימים שלא תוכל לעבוד בהם, די בטוח שהוא יבין.
באופן כללי אין זה מומלץ לדעתי לעבוד בתקופה של בגרויות ומתכונות, שכן רוב הזמן בתקופה זו מנוצל ללמידה, ואין כמעט זמן לעבוד, אז אם אפשר לדחות את העבודה לחופש הגדול, כאשר יהיה לך יותר זמן פנוי, לדעתי זה עדיף. אך כמובן שתעשה מה שאתה מרגיש וחושב לנכון, אני רק הבאתי הצעה. בהצלחה