24 תשובות
עדיף קריפי עם סיכוי
אנונימי
שואל השאלה:
זה יהיה מצחיק ועצוב אם בסוף יתברר שהיא קטנה ב3 שנים או גדולה
זה יהיה מצחיק ועצוב אם בסוף יתברר שהיא קטנה ב3 שנים או גדולה
אנונימי
אם יש לך כלב /ה אתה יכול לקחת אותו לפארק שישחק עם הכלב שלה וככה תוכלו לפתח שיחה ולשוחח ..
אם אין לך ואתה רוצה לעשות ריצה אתה יכול לרוץ בפארק ולעשות את עצמך נופל ( קרב פעם שמישהו התחיל איתי ככה בדרך מוזרה )
ותבקש ממנה לעזור לך .
או שתשאל אם היא שכנה חדשה שלך ותוכל להכיר לה את המקום .
בהצלחה :))) אל תשכח לספר איך היה !
אם אין לך ואתה רוצה לעשות ריצה אתה יכול לרוץ בפארק ולעשות את עצמך נופל ( קרב פעם שמישהו התחיל איתי ככה בדרך מוזרה )
ותבקש ממנה לעזור לך .
או שתשאל אם היא שכנה חדשה שלך ותוכל להכיר לה את המקום .
בהצלחה :))) אל תשכח לספר איך היה !
בהצלחהה!!
תנסה לפתח שיחה ולהתחיל לדבר איתה
לך א
לפארק אחי
אין לך מה להפסיד תנסה לדבר איתה
תשאל מה האינסטגרם וזה אין לך מה להפסיד
לפארק אחי
אין לך מה להפסיד תנסה לדבר איתה
תשאל מה האינסטגרם וזה אין לך מה להפסיד
לדעתי אתה צריך לקוות למזל , אני אומרת את זה בתור בת , אבל אם באמת היה קשר עין חזק והרגשת משהו לך אליה דחוף
יאללה תעשה צעד! אין זמן להתלבט או להתבייש. תפנה אליה
sheesh ^
אני מתה התבלבלת בשאלהה
לגבי השאלה, לך אליה אין לך מה להפסיד
אתה תתחרט על זה בסוף אם לא תפגוש אותה יותר
אני מתה התבלבלת בשאלהה
לגבי השאלה, לך אליה אין לך מה להפסיד
אתה תתחרט על זה בסוף אם לא תפגוש אותה יותר
מניסיון תעשה את זה מבטיח לך
לך לפארק זה יהיה הכי חמוד בעולם מצידךך
תחזור לפארק מה יש לך להפסיד
רגע שיט אתה גר בצפון במקרה?
תלך בהצלחה ותעדכן!!
נראלי ראית אותי (**)
איך את יודעת שהוא ראה אותך?^
אנונימית
שואל השאלה:
היא לא הייתה שם, באתי לקחת את אח שלי ועל הדרך אני עובר שם
לא נורא מקסימום אראה אותה בפעם אחרת אין סיכוי שלא
אני רואה כל מישהו שגר קרוב לבית שלי כמה פעמים
היא לא הייתה שם, באתי לקחת את אח שלי ועל הדרך אני עובר שם
לא נורא מקסימום אראה אותה בפעם אחרת אין סיכוי שלא
אני רואה כל מישהו שגר קרוב לבית שלי כמה פעמים
אנונימי
שואל השאלה:
^^^אתה בן
^^^אתה בן
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא גר בצפון
אני לא גר בצפון
אנונימי
אני לא בן
ויש פה ככ הרבה דברים מוטעים ולא נכונים. בעיקרון התשובה זה להתרחק מיזה כי זה לא רציני. אבל חשוב שתביני את הסיטואציה בעצמך
אוקיי סליחה רציתי גם להיקר יפה וחמודה (**)(')
שיט התבלבלתי בשאלה
שואל השאלה:
הסיכוי שזאת את נמוך
הסיכוי שזאת את נמוך
אנונימי
באותו הנושא: