6 תשובות
לדעתי עדיף להשלים ל5
לא ניראלי שזו בעיה
כן להשלים ואז.
שואל השאלה:
נתנו לי לעשות בקיץ בין יא ליב קורס פסיכומטרי אבל אני 3 יחל אז עדיף נראלי חהשלים אחרי ביס ל5 ואז לעשות לא?
נתנו לי לעשות בקיץ בין יא ליב קורס פסיכומטרי אבל אני 3 יחל אז עדיף נראלי חהשלים אחרי ביס ל5 ואז לעשות לא?
זו לא בעיה, אבל תמיד עדיף להשלים ל5. החלק המתמטי מותאם לרמת 3 יח''ל
הרמה של הפסיכומטרי מותאמת ל3 יחידות מתמטיקה גם.
זה תלוי בהמון דברים - איך לומדים (באיזה קורס) ומה מתכוונים ללמוד
אני עשיתי 3 יחידות מתמטיקה והצלחתי להוציא ציון פסיכומטרי בפעם אחת שהיה לי מעולה ללימודים
אם צריך פסיכומטרי גבוה אז אולי כן קודם כדאי להשלים ל5
זה תלוי בהמון דברים - איך לומדים (באיזה קורס) ומה מתכוונים ללמוד
אני עשיתי 3 יחידות מתמטיקה והצלחתי להוציא ציון פסיכומטרי בפעם אחת שהיה לי מעולה ללימודים
אם צריך פסיכומטרי גבוה אז אולי כן קודם כדאי להשלים ל5
באותו הנושא: