3 תשובות
אני אגיד לך מניסיון אישי שלי שגם אאצלי זה קרה וניסינו להחזיק בכוח ובסוף הגענו למריבה שאנחנו לא מדברות עד היום
צריך לדעת שלדברים טובים יש סוף
וחוץ מזה אי מאמינה שיגיע לך משהו יותר טוב
אבל אני ממש מבינה ומזדהה עם הכאב שלך
היי. אם זה היה ריב שבגללו הכל התפרק הייתי אומר לך שכנראה שהמצב יחזור לקדמותו בערך כי זה קרה גם לי. אבל מה שאת מתארת פה זה לא סתם להיות בריב זה פשוט קשר שמתנתק בגלל שאנשים משתנים . לפעמים הם מחליטים לחפש חברים אחרים, לפעמים הם מרגישים לא רצויים, לפעמים הם מרגישים שנמאס להם מהחבורה ועוד מלא סיבות. אנשים פשוט משתנים ואם זו הסיבה שהחבורה שלכן מתפרקת אז לא נראלי המצב יחזור לקדמותו. תנסי לחזק קשרים עם חברות טובות ואולי למצוא כמה נוספות.. בהצלחה
ככה זה בחיים הדברים משתנים