15 תשובות
כן
אתאמן. וכן
כמובן
לא נשים אינם מייצרות טוסטוסטרון בהבדל מגברים ובגלל זה אם גברים יתאמנו הם יהיו שריריים אך נשים לא מפתחות שרירים ברמה כזאת.
שואל השאלה:
לא הבנתם את השאלה. אני יהפוך להיות שרירית? כיאלו שרירית גברית כזאת? כי אני לא רוצה את זה
לא הבנתם את השאלה. אני יהפוך להיות שרירית? כיאלו שרירית גברית כזאת? כי אני לא רוצה את זה
אנונימית
נשים מייצרות פחות טסטוסטרון מגברים, אז לא.
את כן תוכלי לגדול טיפה באזור היריכיים, החזה הישבן והגב אבל לפתח ידיים גדולות כמו שיש לי לדוגמה? זה אפשרי אבל רק עם עבודה של מסה לכמה וכמה שנים ועם אכילה מרבה שכוללת המון המון חלבונים.
את כן תוכלי לגדול טיפה באזור היריכיים, החזה הישבן והגב אבל לפתח ידיים גדולות כמו שיש לי לדוגמה? זה אפשרי אבל רק עם עבודה של מסה לכמה וכמה שנים ועם אכילה מרבה שכוללת המון המון חלבונים.
שואל השאלה:
אבל כיאלו אני רוצה להיות רזה יותר מאשר שרירית... זה אפשרי להשיג את זה בדרך בריאה?
אבל כיאלו אני רוצה להיות רזה יותר מאשר שרירית... זה אפשרי להשיג את זה בדרך בריאה?
אנונימית
ברור, אם את תשרפי יותר קלוריות ממה שאת מכניסה לגוף (לא להתחיל לאכול רק 100 קלוריות ביום, זה לא בריא.) את תרזי ותיפטרי מהרבה תאי שומן, אפשר לעשות את זה עם אכילה מסודרת ואימונים כמו ריצות איגרוף או שחייה או טניס או כל דבר אחר שגורם לך לזוז הרבה.
שואל השאלה:
סגור תודה רבה! ^
סגור תודה רבה! ^
אנונימית
ולצורך העניין, הגוף שלך צריך בסביבות ה 800 ל1200 קלוריות ביום וכמובן שזה תלוי במשקל ובגוף שלך. כמויות כאלו של קלוריות יכולות לתת לך אנרגיה ליום וגם קל מאוד לשרוף אותן.
בהתאם לאימונים ותזונה שלך, את תוכלי להתחטב.
אם תכווני למסה את תהיי שרירית כזו.
אם תכווני למסה את תהיי שרירית כזו.
תליו איך כמה ומה התזונה שלך
אם את עושה אימוני כוח המסה שלך יותר תגדל אבל התהליך יהיה הרבה יותר איטי משל גברים בגלל רמת הטורסטרון שיש לבנות ולבנים בגוף
אם את תעשי אירובי זה יותר לחטב את הגוף כמו הליכה ריצה דברים כאלה
אם את רוצה לעלות מסנ את צריכה כמות חלבונים ביום מחשבים את זה 1.2 או 2 גקם לכל קילו יש לך מלא מאכלים או דוגמאות לתרגילים בגוגל
בהצלחה❤
אם את עושה אימוני כוח המסה שלך יותר תגדל אבל התהליך יהיה הרבה יותר איטי משל גברים בגלל רמת הטורסטרון שיש לבנות ולבנים בגוף
אם את תעשי אירובי זה יותר לחטב את הגוף כמו הליכה ריצה דברים כאלה
אם את רוצה לעלות מסנ את צריכה כמות חלבונים ביום מחשבים את זה 1.2 או 2 גקם לכל קילו יש לך מלא מאכלים או דוגמאות לתרגילים בגוגל
בהצלחה❤
שואל השאלה:
^^^אני גובה 156 ומשקל 59 אני לא נראית שמנה בכלל אין לי כרס.. אבל אני רוצה להיות יותר בריאה כמה קלוריות בערך אני צריכה לאכול?
^^^אני גובה 156 ומשקל 59 אני לא נראית שמנה בכלל אין לי כרס.. אבל אני רוצה להיות יותר בריאה כמה קלוריות בערך אני צריכה לאכול?
אנונימית
בת כמה את
שואל השאלה:
14
14
אנונימית
באותו הנושא: