3 תשובות
תלוי עד כמה את זהירה, נפילה אחת ואפשר לזרוק אותו לפח
#teamnokia
#teamnokia
אם את שומרת עליו טוב אז בסיבות 3-4 שנים כמו שכתבו מעלי
שואל השאלה:
אני איתו שנה ואין ככ שברים רק סדק אחד
אבל בריאות הסוללה שלי היא 87%... זה טוב?
אני איתו שנה ואין ככ שברים רק סדק אחד
אבל בריאות הסוללה שלי היא 87%... זה טוב?
אנונימית
באותו הנושא: