8 תשובות
אין לך מה לפחד. וואו איזו הגזמה יש לאנשים.
כל עוד אמא שלך יודעת שאת צוחקת, הכל בסדר.
אין ביניכן אי הבנות.
שואל השאלה:
כן אבל אם אמא שלי תאמין לה
כל עוד את יודעת שאת צודקת אין לך מה לפחד
אמרתי בצחוק בכיתה ו' שבמחבואים אני מתחבא בארון חשמל והתקשרו להורים שלי וליועצת ולא קרה כלום
שואל השאלה:
אבל העובדת סויאלית........ רווחה........
איזה מגזימים
באותו הנושא: