7 תשובות
יא נראה לי
יא
שואל השאלה:
בכיתה יא? אני בכיתה יא ולא אמרו לנו שום דבר על זה
בכיתה יא? אני בכיתה יא ולא אמרו לנו שום דבר על זה
אז שנה הבאה,הקורנה שיבשה את כל המערכת..
אני גם ב- יא ועושים ב יב
יא-יב
חלק עושים ביא, חלק ביב
אם לא אמרו לך שום דבר על זה, את עושה ביב
אם לא אמרו לך שום דבר על זה, את עושה ביב
באותו הנושא: