6 תשובות
של כל הערבושים
זה כלכך כואב זה המקום שלנו!!
המקום צריך להישאר שלנו כי זה שלנו אבל בעיקרון אסור לנו ללכת לשם מרוב הקדושה כי אנחנו לא טהורים אבל באסה באמת שככה המדינה מסרה בחינם לערבים את הר הבית אחרי שחיילים מתו בשביל זה
שואל השאלה:
שלהם יעני?^^
אנונימי
לך תבין הגיון ערבי
חבל שהדת קיימת
אנונימי