5 תשובות
שואל השאלה:
למה אין לי פלוס.
חכי רגע אני אצלם לך מסך איך זה אמור להיראות
שואל השאלה:
אין לי את האפשרות הזאת פפ
נכנסת לאפליקציה
לוחצת על הפלוס שיש לך באמצע
בוחרת בpin
בוחרת את התמונה שאת רוצה לעלות
ועושה next פעמיים ומוסיפה את זה לאיזה board שאת רוצה