6 תשובות
כן זה מעולה.
חוץ מזה זה לשון אתה לא אמור לשאוף למאה
מושלם
זה בסדר כזה אני חושבת
אני קיבלתי 98 למשל
אנונימית
זה ציון כמעט טוב מאוד.
מעולה.
כן זה ממש טוב