4 תשובות
אם את מרגישה שזה סתם מבזבז לך זמן מהחיים או שזה משעמם אז כן
שואל השאלה:
^^זה מאוד מבזבז לי זמן מהחיים שלי וזה מה שאני עושה כל היום ואפילו אין לי זמן פנוי לעצמי, אבל אני לא יודעת איך אני אסתדר בקושי יש לי עם מי להיפגש או דברים לעשות..
אנונימית
תנסי לדבר יותר עם חברים / תנסי להכיר פה חברים במקום להיות בטיק טוק
כן, דחוף