5 תשובות
אבל זאת אפליה, מה זה הדבר הזה?
צריך לקבל כל אדם כפי שהוא, בלי קשר לאם הוא מתחסן או לא. זכותו של כל אחד לעשות עם הגוף שלו מה שהוא רוצה
אנונימי
שואל השאלה:
לא, אבל אני צריך לחזור ואני שוקל אם לעשות את זה בכלל בגלל כל הערסים שיש בישרעל. כשהייתי בפברואר כל הזמן היו מעירים לי על המסכות וזה הגיע לא פעם ולא פעמיים לאלימות פיזית
אז אל תחזור מה אתה רוצה ממני? אני כופה עלייך להגיע לפה?
שואל השאלה:
בסדר גמור. אז למה שאחזור לבקר בישראל? נשמור מרחק זה מזה ושני הצדדים רק ירוויחו מזה.
מה זה אפילו ערבים מחוסנים? הם צריכים לקבל יחס פחות טוב רק בגלל שהם ערבים?
אנשים לא מחוסנים בוחרים לא להתחסן, שיתמודדו בתוצאות
אני לא רוצה שאחותי הקטנה תידבק בקורונה רק כי היא לא בגיל להתחסן