10 תשובות
אני ניגשת לפסיכומטרי אבל בקריית ביאליק
אם את ניגשת לפסיכומטרי ואת לא יודעת שרושמים אחד ביולי ולא ראשון ליולי... חיים שלנו houston we have a problem
אנונימי
מה הקשר, פסיכומטרי זה לא מבחן בלשון
שואל השאלה:
יואו אני יודעת אני בדיוק אחרי מבחן בעברית והמוח שלי מתפוצץ עזוב אותי
יואו אני יודעת אני בדיוק אחרי מבחן בעברית והמוח שלי מתפוצץ עזוב אותי
אנונימית
פסיכומטרי זה גם מבחן בלשון שמח לחדש לך
אנונימי
שואל השאלה:
פסיכומטרי זה לא מבחן בלשון...
יש שם פרק עברית אבל אין שם חוקי לשון חוץ מלדעת חוקים בסיסיים בכתיבה, אבל בחייאת, אתה לא הבודק שלי ולא היית צריך להגיב את זה, תודה ויום טוב
פסיכומטרי זה לא מבחן בלשון...
יש שם פרק עברית אבל אין שם חוקי לשון חוץ מלדעת חוקים בסיסיים בכתיבה, אבל בחייאת, אתה לא הבודק שלי ולא היית צריך להגיב את זה, תודה ויום טוב
אנונימית
לא יתנו לך להבחין בין אחד לראשון, זה לא פעם ראשונה שאני ניגשת לפסיכומטרי אז אני יודעת
ודרך אגב, אם את צריכה עזרה או משהו, מוזמנת לפנות אלי בפרטי
שואל השאלה:
כינוי2
בהצלחה בבחינה:)
יש לך טיפים? זה פסיכומטרי ראשון שלי
כינוי2
בהצלחה בבחינה:)
יש לך טיפים? זה פסיכומטרי ראשון שלי
אנונימית
אני לא כל כך מכירה אותך אבל, בדרך כלל הבחינה מתבצעת בתשע וחצי אז יש כאלה שעוזר להם לפתור פרק אחד משנים קודמות לפני הבחינה כדי "להתחמם", ותביאי משהו מתוק לפרקים האחרונים כי בסוף זה ממש קשה להתרכז, וכל הטיפים הרגילים של מבחן, לא להיחלץ יותר מדי, לישון טוב ולאכול טוב באותו הבוקר... ובהצלחה גם לך