3 תשובות
מה פתאוםם את מקבלת בחינםם רק קחי
הם מחלקים לערבים, עובדים זרים, מי שלא תרצי
הם מחלקים לערבים, עובדים זרים, מי שלא תרצי
אנונימי
בפעם הראשונה לא, אבל כשאת הולכת לחדש אחרי 4/5 שנים (לא זוכרת בדיוק) אז את כן תצטרכי לשלם
באותו הנושא: