6 תשובות
זו לא, יש סרטון רשמי שרואים אותם. ובאופן כללי יש ממצאים לזה שהם שולטים בעולם תחת האילומינטי.
שטיפת מח, או שחושבים שהכוונה שאין ארגון סודי ששולט מלמעלה, אלא שזה סתם "מועדון חברים". משהו פילוסופי כאילו...
שואל השאלה:
^זה ניתן לוויכוח כי ההוכחות יותר נסתרות - אבל יש כאלו שבכלל אומרים שהארגון לא קיים
אולי מה לא נעים להם להאמין שיש אנשים שרוצים להשתלט עליהם -אז רוצים להדחיק את זה?
שואל השאלה:
^תשובה מצויינת
חלק מהסיבות זה שהם רגילים לגדול לעולם יבש כזה, כאילו שהכל כמו שזה נראה, זה נראה להם איזה סרט מדע בדיוני והזוי מידיי שיש כת כזאת אז הם חושבים שהכל צירופי מקרים למרות שהסיכויים קלושים הם עדיין אוחזים בזה רק כי זה לא מסתדר להם עם ההיגיון שלהם שהוא מן הסתם לא בהכרח היגיון או אמת זה פשוט איך שהם תופסים את זה, הם לא יכולים לצאת מהקופסא של העולם שציירו להם כל החיים.
באותו הנושא: