6 תשובות
יש כאלה, יש כאלה שנולדים ככה (שהיחס בין ההורמונים הגבריים לנשיים בתוכם הוא כמעט 1) ויש כאלה שנקראים טרנסים, שלא נולדו ככה אבל בוחרים לחיות ככה.
כן
כן בטח! מגדר זאת הנחה חברתית, לכן אפשר להיות חצי אישה חצי גבר ויש דבר כזה וזה בסדר גמור
אממ יותר כמו כזה נון בינארי אולי כדאי שתחפש על זה בגוגל במקום לשאול פה כי יש ילדים שלא מודעים למהדרין אחרים
מה לא
כן אבל דיי נדיר
אנונימית
באותו הנושא: