3 תשובות
פשוט ללחוץ על לוח הבקרה ללכת לתוכניות ותוכנות רואה את הסמל של גוגול כרום תילחץ לאסרה ןניפטר הביעה באצלחה
אדם סמל
ctrl+shift+b מפעיל ומשבית את סרגל הסימניות.
קישורים מצורפים:
תודה עלהתשובות אולם כרנאה לא הבהרתי עצמי נכון.
אני לא רוצה שהמחשב יישמור סימניות בכלל
יש אתרים שאני נכנס אליהם ואח"כ הסימנייה של האתר נשמרת אפילו שאני מוחק היסטוריה.
באקספלורר יש אופצייה למחיקה אוטומטית של הנושא ברגע שיוצאים החוצה
אני לא רוצה שהמחשב יישמור סימניות בכלל
יש אתרים שאני נכנס אליהם ואח"כ הסימנייה של האתר נשמרת אפילו שאני מוחק היסטוריה.
באקספלורר יש אופצייה למחיקה אוטומטית של הנושא ברגע שיוצאים החוצה
אלון
באותו הנושא: