5 תשובות
קודם כל , למה הורידו לך את הגשר אם את לא מרוצה מזה?
ואם כבר התחלת תהליך ואת לא מרוצה, אז תסיימי אותו כדי שתהיי מרוצה!! (אני עשיתי פעמיים גשר, הייתי צריכה לסדר את השיניים שוב)
בביקורת הבאה אמל האורטודנט תגידי לו ותנסי חשהאר עם הגשר
שואל השאלה:
כשהסתכלתי על זה עם הגשר הן היו נראות ישרות אבל אז שהורידו לי הן נראות ממש מכוערות בטח להחזיר את הגשר עכשיו זה סיוט אוףף אני באמת לא יודעת מה לעשות
אנונימית
עזביי זה בקטנה!! הייתי פעם ראשונה עם גשר שנה ושלושה חודשים, ואחרי שנה בלי אמרו לי שאני צריכה לעשות שוב וממש התבאסתיי
אבל בסוף הייתי עם זה עוד שנה וזה היה שווה כל רגע!!
עדיף לך עכשיו לסיים עם זה כבר מאשר להישאר עם שיניים שאת לא אוהבת
הכי טוב שתתייעצי עם האורטודנט/ית
הם יודעים הכי טוב