31 תשובות
לבחון את אמונתנו
לא מאמינה בכלל שיש אלוהים
אנונימית
שואל השאלה:
אז למה היה שואה??
למה כל כך הרבה אנשים מתים??
הכל קורה מסיבה, גם אם היא לא תמיד ידועה
אנונימית
אנונימית תשאלי את עצמך שבר אחד ? מה גורם לכל מה שסביבך להמשיך? גם לסיבות שלדעתך לא ידועות? מה בעצם מניע את הכל?
לא.

"אַף גַּם זֹאת, בִּהְיוֹתָם בְּאֶרֶץ אֹיְבֵיהֶם, לֹא מְאַסְתִּים וְלֹא גְעַלְתִּים לְכַלֹּתָם לְהָפֵר בְּרִיתִי אִתָּם, כִּי אֲנִי ה' אֱלֹהֵיהֶם" (ויקרא כו, מד).

"כִּי לֹא יִטֹּשׁ ה' עַמּוֹ, וְנַחֲלָתוֹ - לֹא יַעֲזֹב" (תהילים צד, יד).

נבואות ממש מדוקיות על השואה:


http://www.yahadoot.net/item.asp?id=583&cid=12

http://www.yahadoot.net/item.asp?id=397&cid=13

http://www.yahadoot.net/item.asp?cid=12&id=582
הסתובבות כדור הארץ סביב השמש
אנונימית
ומה מניע את זה?
כוח הכבידה
אנונימית
לא הוא מקרב אותנו אליו יותר
כן הוא נטש אותנו, אם הוא קיים בכלל.
ולכל אלה שפה אומרים שוהא מנסה אותנו וזה ניסיון, אני חושבת שה שקר מוחלט שאנשים המציאו כדאי לתרץ את הדברים הרעים שקורים
בדיוק אופל^3>
אנונימית
"כי לא יטוש ה' עמו ונחלתו לא יעזוב"
היו לנו מלא ניסים במלחמות, אנחנו חזרנו לארץ ישראל אחרי 2000 שנה שבהם היינו רדופים!! , ה' הקים לנו רבנים גדולים , הרב שך הרב חיים קנייבסקי וכו' , ותוסיפו את זה שבכל יום ויום מתרחשים אינספור ניסים בגוף האדם , בחיות, בצמחים וביקום כולו, אנחנו כל יום כל הזמן מקבלים אוכל מהשם.
אנחנו בכלל לא עזובים, אנחנו יותר "עוזבים" לצערי, השם אף פעם לא עוזב אותנו, הפוך הוא תמיד מצפה שנתקרב אליו.
אופל רן, למה את חושבת שאת מבינה משהו? שום תירוצים, הכל כתוב בתנ"ך עצמו (משמע דברי ה' עצמו).

ובלי עמידה בנסיון לא ההי מגיע לנו שכר על אמונה.
בדיוק ברגעים האלה השם הכי קרוב אלינו ובוחן אותנו רוצה לראות איך אנחנו מתמודדים, כל הקושי הזה הוא חלק מהאמונה
אני לא חושב שהוא קיים
דבר שלא קיים לא יכול לנטוש חח
אלוקים לא נטש אותנו, להפך - אנחנו סוג של נטשנו אותו, עשינו דברים רעים או שלא האמנו בו מספיק ולכם הוא מעניש אותנו, כדי שנתקרב חזרה לאמונה.
לא. ממש לא! בשביל לראות את הטוב צריך גם רע אז הנה הרע וזה שעכשיו אנחנו במצב הזה זה לא אומר שצריך להתייאש ולהגיד אולהים עזב אותנו צריך להתעורר ולהבין מה עשינו לא בסדר ואיחך אנחנו מתקנים את הטעיות שלנו וככה בעזרת ה' יבוא המשיך
4.4 מיליארד בני אדם לא טועים
2 מיליארד מוסלמים ו-2.4 מילארד נוצרים טוענים שאנחנו עזבנו את אלוקים ובגלל זה קרו אסונות קשים לעם ישראל כי לא חזרנו בתשובה
וכל אחד מהם טוען שאלוקים עבר אליו
אבל כתוב בתורה שאלוקים לעולם לא יעזוב אותנו ולא יפר את בריתו איתנו אבל אנחנו כן ניענש על החטאים שלנו ואי אפשר להתחמק מעונשים כמו שאם אתה לא הולך לפי חוקי צהל אז אתה גם נענש ואתה לא תתחמק. בעיקרון אבותינו הבטיחו לאלוקים במעמד הר סיני שאלוקים התגלה לעיני 3 מיליון יהודים שהם יקיימו את כל החוקים וכל המצוות וזאת הבטחה שהיא הולכת לכל הדורות. בגלל זה לא סתם כל הדורות רודפים את העם היהודי ומנסים להשמיד את העם היהודי ויש אנטישמיות גדולה ספציפית לעם היהודי. מה יקרה כשזה לא יקרה? השם ישמור. כמו שקרה הדבר הכי גדול בהיסטוריה שזה התגלות אלוקים לעיני שלם ככה יכול לקרות שואה לעם שלם שלא נדע ונגיד תודה לאלוקים שזכינו להיוולד עכשיו בזמן הזה

עצם זה שאלוקים קיים את הבטחתו לעם היהודי שנשוב לארץ ישראל מעיד שהוא לעולם לא עזב אותנו וגם כשקורים דברים קשים בגלל החטאים שלנו זה בגלל שאלוקים רוצה לזכות אותנו בשביל שנתמרק בעולם הזה במקום בעולם הבא
אנונימי
חוץ מזה אני גם ראיתי שבתחילת המילחמה כל הזמן כתבו באתר "שכל אחד יכתוב מאיפה הוא ואם הוא בסדר" דבריפ כאלה ולפעמים צריך להסכל על הטוב שיצא מזה כמו במקרה הזה כמה אהבת חינם זו אהבה שבחיים לא תראו בעם אחד וזה עשה לי ככ טוב בלב
לדעתי זה הפוך לצערי יש מלא חסרי דעת שנטשו אותו אבל הוא אף פעם לא נוטש אותנו תמיד שומר עלינו העולם כאן למטה זה עולם הניסיונות מבחן כניסה לעולם האמיתי למעלה לבדוק כמה חזקה האמונה בהשם יתברך לא לזכור אותו רק כשרע להודות לו גם כשטוב
כל זמן שאין יאוש השם נותן לנו כוחות הכול זה סימנים שאנחנו צריכים להתקרב ולהאמין
ממש לא
הפוך!
ה' שולח לנו את כל הצרות האלו כדי שנתעורר על עצמנו ונחזור בתשובה...
תוצאה, אם הוא קיים והוא לא נטש אותנו.
אז הוא פשוט רע, שישה מיליון יהודים מתו בשואה על מה? כי הוא רוצה הלעמיד אותנו בניסיון?
אז שבניסיון הבא לא יהרוג חצי מהיהודים.
ואני חושבת שזה שקר מוחלט, ואל תבואו להתווכח איתי כי כמו שאתם לא תשנו את דעתכם אני לא אשנה את שלי.
אני אמרתי את דעתי וזהו, אין לכם מה להתווכח
בדיוק הפוך ! אלא סימנים שצריך להתעורר רק שאנחנו לא בדיוק עושים את זה...( מדבר גם על עצמי)
לא
הוא מנסה אותנו
השגחת האל עודנה כשהייתה.