שאלה שקשורה לנזם אל תיכנסו אם אתם נגעלים בקלות (השאלה בפירוט)-
עשיתי נזם לפני כמה ימים ככה שהמקום עדיין קצת כןאב ורגיש ואני מרגישה שהוא כאילו נתקע לי במשהו בתוך האף ואני מסתכלת ורואה בלמעלה של האף הרבה נזלת כזה שאני לא מצליחה להוציא ניסיתי עם מקלון אוזניים ואפילו עם האצבע וזה לא יוצאא איך אני מנקה את זהה זה מגעיל וגם מציק שמרגישים את זה