12 תשובות
ככה זה בנים
שהם ליד אנשים אחרים
הם הופכים לאנשים אחרים
תזכרי את הכלל הזה
שואל השאלה:
אתה בן?
אנונימית
תחכי זה לא נגמר
שהוא עם הסוני זה כמו לדבר אל הלמפה
שואל השאלה:
שאלתי את שרגא כי זה אירוני אתה מדבר על בנים מהצד של הבנים
אנונימית
כן
אני חושב שבת סטרייטית ניחנה במנת משכל קצת נמוכה.
למה?
בנים זה חרא באמת
זה רק יביא לך כאב
בגלל זה שימי לב שרוב הלסביות אינטליגנטיות
שואל השאלה:
היי למה ההכללה?
אנונימית
שואל השאלה:
גם על הבנים וגם על הבנות
אנונימית
זו לא לגמרי הכללה
טוב נו זו כן הכללה
אבל שמעי
את חייבת להודות אבל שלסביות הן לרוב יותר אינטליגנטיות מסטרייטיות
שואל השאלה:
לא. אני חושבת שכמו שיש לסביות אינטיליגנטיות יש גם סטרייטיות כאלו וכך גם לסביות בורות וכך גם סטרייטיות.
לדעתי זה נוגע לכלל האוכלוסיה
אנונימית
באופן יחסי
לדוגמה
70 אחוז מהסטרייטיות אינטליגנטיות לעומת 85 אחוז מהלסביות
שואל השאלה:
מוכח?
אנונימית
באותו הנושא: