התחברות
הרשמה
שאלתי אבל לא עונים לי אז אני אשאל שוב
אם לא עשיתי 2 מבחנים כי הייתי חולה (יש לי אישור רפואי) ואני מאושפזת עכשיו כמו נאחסית אז אני לא יכולה לעשות מועד ב..
מה קורה לי עם הציון? לדעתכם? הם יתנו לי 100? הם סוגרים ציונים ממש בימים האלה.
אחד מהם זה המגן שלי במתמטיקה א ס ו ר לי לקבל בזה 0!!!
22 במאי 2021, 21:58
מה לעשות
דעה אישית
בית ספר
מבחן
100
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
שאלתי את זה כבר ,ואני פשוט חייבת שיענו לי אז אני אשאל שוב ,בבקשה תיכנסו.
שאלתי שאלה על אתיופים ומחקו לי אותה כי היא "גזענית" , אז אני אשאל שוב
שאלתי ולא עונים... אשאל שוב
שאלתי את השאלה הזאת לפני שעה, אבל אשאל שוב בצורה ברורה יותר.
שאלתי מה דעתם של הגולשים פה ולפי מה שאני יודעת זה מותר אז אשאל שוב(:
אמנם זה שאלה מוזרה קצת אבל אני אשאל בכל זאת - שאלה לבנות
אוקיי שאלתי שאלה לפניי דקה איך יצא הלק שיצא לי עכשיו אני אשאל על לק אחר
שאלתי את זה כבר פעם אבל אני לא בטוח אז אני אשאל שוב...
שאלתי את זה פעם פה באתר אבל אשאל שוב
שאלתי כבר אבל אני אשאל שוב, מה יותר כואב, הליקס או טראגוס?
אני שאלתי את זה ואשאל שוב