5 תשובות
לא יצא לי עדיין
זה נשמע אחלה האמת
זה טעים גם אני אוכלת
הייתה לי חברה מארגנטינה שהייתה אוכלת פסטה עם קוטג' וגבינה צהובה מותכת למעלה.
למען האמת זה לא רע.
באותו הנושא: