5 תשובות
מה 30 אצלנו יש נראה לי עד 20-22 יחידות
אנונימי
אם את לא מרחיבה משהו עדיף לעשות מאמץ אפילו מקצוע שהוא לא הכי מעניין אותך, עדיף שיהיו עוד יחידות. אבל בעיקרון זה לא משמעותי את תוכלי להשלים תמיד
זה משנה אבל תמיד אפשר להשלים/ לשפר
אני לא חושב שיש לזה הרבה מדי משמעות, יותר המקצועות הספציפיים שאת עושה, אם הן עושות אומנות תיאטרון ומחול ואת עושה סייבר יש לך סיכוי הרבה יותר גדול לעבודה הייטק-ית
מספר היחידות הוא לא פקטור מבחינת האוניברסיטה, שכן זה אולי המקום היחיד שבו תשתמשי בתעודת הבגרות. כן, זה מספר נמוך, ואולי עדיף לקחת מגמה שנייה - בסופו של דבר, הממוצע קובע.
אנונימי