8 תשובות
קומי יפדלאה קומיי
אנונימית
לכי ללמוד!! זה העתיד שלך!! אם לא תאלצי לנקות רחובות!!!!
תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב טוב, את עכשיו מוחקת את הטיקטוק ומתחילה ללמוד שמעת? טיקטוק אפשר תמיד, לימודים זה קשה אחר כך להשלים. יאלה קומי מהמיטה לשולחן ותלמדי קדימהה
תקשיבי לי עכשיו טוב יא ילדה קקה אם את לא קמה עכשיו ללמוד את מבינה שאין לך עתיד, את תעבדי באסם בתור מזכירה יא עצלנית יא ילדה כישלון ההורים שלך רבים וזה בגללך יא כישלון יא טעות של הבריאה
שואל השאלה:
שמחה להודיע לכם
שלמדתי כמה שעות טובות
היה מזעזע
אנונימית
גאים בך
כל הכבודד
יא פדלאה לכי ללמוד נבלה עכשיו עופי אחרת המורה תשחט אותך אם לא תדעי את החומר ואני אומרת לך מניסיון, אח"כ יהיה לך המון זמן לטיקטוק אז קדימה לוליינית בכיינית לכי והמון בהצלחה שיהיה לך חלאה