3 תשובות
לא להתלהב מהציון שלך... אל תגיד לו אותו!
תגיד לו שזה בסדר, ואם הוא צריך עזרה אתה תעזור לו...
תעודד אותו בדברם אחרים
להגיד שבפעם הבאה יהיה יותר טוב
לא לצחוק
אם קיבלת ציון יותר גבוה לא להתלהב לו בפנים עם זה
אולי אפילו להציע לו עזרה בנושא של המבחן..
לעודד אותו ואולי אפילו לעזור לו לקראת המבחן הבא