7 תשובות
שמעי יש לי ווידוי מאז עונה 11 הייתי רואה האנטומיה על 1.50 כי זה התחיל לשעמם בל כריסטינה

מבינה אבל זה שווה לראות את המשך כי יש את ניתן וואואיא
לא
אני צפיתי עד עונה 17 פרק 14 וזאת הסדרה הכי מטומטמת בעולם...
הם מוציאים את כל הדמויות הכי אהובות, את יודעת מראש מה הולך לקרות (צפוי) והסדרה כתובה גרוע
אמאלה באמת שזה לא משעמם בשום עונה ומאוד כדאי לך להמשיך ובעונה 14 באמת שכל פרק שם הוא כמעט האהוב עליי כל הפרקים שם מדהימים ובלי קשר גם עונה 12,15,16,17 מדהימות ולא כתבתי את 13 כי זה ידוע שזו עונה לא משהו בכלל אבל באמת שכל השאר מדהימים ממש כדאי להמישל
free_horse
אחותי ודפאק?
את רצינית? אם היית חושבת שזו הסדרה הכי מטומטמת בעולם לא היית רואה 17 עונות שלה זה הדבר הכי מפגר ששמעתי
בפרק האחרון שראיתי הוציאו את הדמות שאני הכי אוהבת אז כן מבחינתי זאת סדרה מטומטמת.
בגלל שהוציאו דמות שאת אוהבת זו סדרה מטומטמת אחרי שראית 17 עונות? היגיון?
תראי עד סוף העונה