8 תשובות
לא ואני מקווה שלא
שואל השאלה:
למה
אנונימית
כי זה היה טרנד גרוע
זה לא "טרנד" אבל אני ממש אוהב אותם. שומע מגיל 12. כרגע יותר הולך slap house אבל אני ממש מקווה שהביג רום יחזור
^זה היה טרנד גדול לפני כמה שנים. עכשיו זה לא טרנד
שואל השאלה:
הביג רום החדש של saberz שהולך עכשיו הוא זבל טהור.

ממש מתגעגעת לביג רום הישן של 2014 מתי שהיה את מרטין גריקס, דמיטרי ווגאס ולייק מייק
:(
אנונימית