8 תשובות
לא
לא ואני מקווה שלא
שואל השאלה:
למה
למה
אנונימית
כי זה היה טרנד גרוע
זה לא "טרנד" אבל אני ממש אוהב אותם. שומע מגיל 12. כרגע יותר הולך slap house אבל אני ממש מקווה שהביג רום יחזור
^זה היה טרנד גדול לפני כמה שנים. עכשיו זה לא טרנד
שואל השאלה:
הביג רום החדש של saberz שהולך עכשיו הוא זבל טהור.
ממש מתגעגעת לביג רום הישן של 2014 מתי שהיה את מרטין גריקס, דמיטרי ווגאס ולייק מייק
:(
הביג רום החדש של saberz שהולך עכשיו הוא זבל טהור.
ממש מתגעגעת לביג רום הישן של 2014 מתי שהיה את מרטין גריקס, דמיטרי ווגאס ולייק מייק
:(
קישורים מצורפים:
אנונימית
באותו הנושא: