19 תשובות
לא. לאריז ממש לא מכבדים אגב :|
לואי סטרייט, יש לו ילד ובת זוג והוא אמר שזה בולשיט לא פעם ולא פעמיים
חוץ מזה זה לא עניין של אף אחד חוץ מהארי ולואי? בין אם היה ביניהם משהו ובין אם לא זה לא בסדר להמציא תאוריות כאלה על אנשים
אוי עכשיו אני חושב על זה שהילד שלו יראה תמונות ערוכות של אבא שלו והארי ביחד
^^ גם יקרא את הפאנפיקים 3>
היורש של טוני לשפפ עושה טוב לאנשים כן זה שהם ממש מפרסמים את זה ומדברים על זה זה לא מכבד אבל זה עושה להם טוב להאמין גם אם זה לא אמיתי
להאמין במה? אלו שני זמרים בסטי, זו לא דת חחח
לא. זה גם ככ לא מכבד ל"שפפ" אותם שיש לו אישה והוא סטרייט. זה ככ דוחה בעניי סליחה
בתקופה של וואן דיירקשן כן , עכשיו מין הסתם שלא כי יש ללואי בת זוג
אנונימית
כן.
אגב,אם אתם מאמינים או לא,לאריז מקבלים יותר מידי שנאה..
אנונימית
לא, חארטה.
לדעתי כן
כל האלה פה שלא מאמינים סתמו תפאקינג פה שלכם לארי יותר אמיתיים מהחיים שלי ואני מתה לראות את הפרצופים של כולכם שהם יגידו שהם ביחד מתה
שואל השאלה:
אני מסכימה איתכם , אני חושבת אבל שכן היה משהו פעם , לא היום
אנונימית
^הכוונה להאמין שהיה ביניהם משהו בתקופת וואן דיירקשן, אני לא
אני חושבת שלארי היה אמיתי
כןכןכןכןכןכן