33 תשובות
אני כן אצא עם מישהו שהוא 1.60+
וכן ברור שזה גם תלוי בעוד דברים,
ויש כאלה שהן יפסלו כנראה הן פשוט לא נמשכות לגובה הזה.
וכן ברור שזה גם תלוי בעוד דברים,
ויש כאלה שהן יפסלו כנראה הן פשוט לא נמשכות לגובה הזה.
כי גברים נמוכים פחות יפים מצטערת זאת דעתי
אנונימית
זאת המשיכה שלהן כמו שיש כאלה שהמשיכה שלהם זה רזה או שמנה
לא יודעת אני לא הייתי פוסלת על זה
זה פשוט העדפה.. לא אכפת לי איזה מטר הוא, אבל העיקר שיהיה גבוה ממני אפילו אם זה בסנטימר.
^^^^^וואו זה ככ לא נכון, אולי בעינך או שאת פשוט לא נמשכת אבל זה לא אומר שאין גברים שהם נמוכים והם מהממים.
אבל יש כאלה שיאהבו את המראה החיצוני והן יהיו יותר גבוהות ממנו וזה מה שיוריד להן כי הן לא נמשכות לזה
שואל השאלה:
זה לא קשור אליי אני סבבה עם הגובה שלי זה פשוט מעצבן לשמוע את מה ש nevermind אמרה זה פשוט מוזר לי כאיחולמה הוא לא יכול להיות יותר נמוך
למה זה לא מושך מה עושה לכן את זה שמה הרגליים שלו?
זה לא קשור אליי אני סבבה עם הגובה שלי זה פשוט מעצבן לשמוע את מה ש nevermind אמרה זה פשוט מוזר לי כאיחולמה הוא לא יכול להיות יותר נמוך
למה זה לא מושך מה עושה לכן את זה שמה הרגליים שלו?
אנונימי
כי אני לא אצא עם מי שמתחת ל180 פשוט לא
שואל השאלה:
לאא אל תגידי את זה את הורסת לי את החיים עכשיו
לאא אל תגידי את זה את הורסת לי את החיים עכשיו
אנונימי
מגיע לך
אנונימית
שואל השאלה:
רעה
רעה
אנונימי
אני מניחה שזה בגלל הסביבה שגדלתי בה,
הורגלתי שגבר צריך להיות יותר גבוה מהאישה ולצאת עם מישהו נמוך ממני זה יהיה לי פשוט מוזר, אני מושפעת.
הורגלתי שגבר צריך להיות יותר גבוה מהאישה ולצאת עם מישהו נמוך ממני זה יהיה לי פשוט מוזר, אני מושפעת.
אם דיברת אליי,זה בחירה אישית שלי כי אני 170...
אבל הגובה שלך מהמם לגיל 13-15
אבל הגובה שלך מהמם לגיל 13-15
אבל אמיליה טאן את צודקת
אנונימית
אנונימית את איכותית תתחתני איתי
שואל השאלה:
בוי אני בן 17
וחשבתי שהיית צינית אבל אם את באמת מתכוונת לשלול כל מי שמתחת ל180 את פוסלת פה חצי אוכלוסיה
בוי אני בן 17
וחשבתי שהיית צינית אבל אם את באמת מתכוונת לשלול כל מי שמתחת ל180 את פוסלת פה חצי אוכלוסיה
אנונימי
אנונימי שמע בנים ממשיכים לגבוהה אבל 1.70 זה אחלה שמע לא חסרות בנות שהן 1.50
אנונימית
שואל השאלה:
שמעי אני לא מוטרד מהגובה שלי באמת אני רק אומר שחבל שבנות פוסלות גברים רק כי הם לא בגובה הנכון
שמעי אני לא מוטרד מהגובה שלי באמת אני רק אומר שחבל שבנות פוסלות גברים רק כי הם לא בגובה הנכון
אנונימי
כמו שגברים פוסלים נשים רק כי הן לא במידה הנכונה
בסדר זה קורה
בסדר זה קורה
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל יש הבדל אומנם הרוב לא יקבל אותו אבל משקל אפשר לשנות גובה לא
כן אבל יש הבדל אומנם הרוב לא יקבל אותו אבל משקל אפשר לשנות גובה לא
אנונימי
אני אישית 1.69 בערך, ולא אשקר יהיה לי די קשה לצאת עם בחור שנמוך ממני ב8 או 10 ס"מ, כי זה הבדל גובה די גדול בשבילי. זה לא קשור אם הוא פחות יפה בעיניי, בנים נמוכים יכולים להיות יפים מה זה קשור לגובה שלהם? אני פשוט לא אמשך לגובה שלו גם אם הוא יהיה עם הפנים הכי יפות והאופי הכי טוב בעולם.
אני חושבת שזה תמיד יפריע לי בנקודה מסויימת, אצא ממש מגעילה אבל ארגיש כאילו אני עומדת ליד אח שלי הקטן..
אבל לא אפסול אם הוא יהיה בגובה שלי, או 2-3 ס"מ מתחת לגובה שלי.
עריכה: אבל יש המון בנות יחסית נמוכות, ולהן אין בעיה לצאת עם מישהו 1.60 למשל. וגם לא קשור לרק בנות נמוכות, אני מכירה ילדות שיצאו עם בנים שנמוכים מהן בכמה סמ טובים.
יש בנות שזה הטעם שלהם גברים נמוכים. כל אחת והטעם שלה
אני חושבת שזה תמיד יפריע לי בנקודה מסויימת, אצא ממש מגעילה אבל ארגיש כאילו אני עומדת ליד אח שלי הקטן..
אבל לא אפסול אם הוא יהיה בגובה שלי, או 2-3 ס"מ מתחת לגובה שלי.
עריכה: אבל יש המון בנות יחסית נמוכות, ולהן אין בעיה לצאת עם מישהו 1.60 למשל. וגם לא קשור לרק בנות נמוכות, אני מכירה ילדות שיצאו עם בנים שנמוכים מהן בכמה סמ טובים.
יש בנות שזה הטעם שלהם גברים נמוכים. כל אחת והטעם שלה
אני חושבת שהגובה שלך ממש יפה לגבר
שואל השאלה:
תודה תודה גם לך לא חסר
תודה תודה גם לך לא חסר
אנונימי
מת
הנה שיעלה לך לאגו
הנה שיעלה לך לאגו
אנונימית
שואל השאלה:
חחח כן חשוב
חחח כן חשוב
אנונימי
אני חודב שככל שמישהו יותר גבוה הוא נחשב יותר חזק סוג של אז זה נלשב כאילו הוא פחות יוכל להגן עליה
אתה ממש גבוה אבל..
איזה גובה הוא ^
שואל השאלה:
כן אני אלוהים של הגובה
כן אני אלוהים של הגובה
אנונימי
זה לא ממש גבוה
שואל השאלה:
בסדר מה אתה עכשיו תן לה
בסדר מה אתה עכשיו תן לה
אנונימי
באותו הנושא: