5 תשובות
לשלוח הודעה ..?
שואל השאלה:
כן אבל מה לרשום
כן אבל מה לרשום
אנונימית
או להתחיל ריפליי או לרשום "מה קורהה?"
שואל השאלה:
מרגיש מוזר כזה
מרגיש מוזר כזה
אנונימית
" איך אני אתחיל איתך אם אתה לא מעלה סטורי " אם יהיה לך אומץ תשלחי את זה אבל אולי תנסי לדבר איתו להתעניין בו כמו: מה קורה? מאיפה אתה? בן כמה אתה? איזה תוכניות אתה אוהב? וכל מיני שאלות כאלה שתרצי לדעת עליו ואלי זה יזרום 3>
באותו הנושא: