10 תשובות
גם אצלי זה ככה בידיוק עכשיו
זה לא הזוי, גם אני
לא זה הגיוני...
כן
אנונימית
לא זה לא מוזר
שואל השאלה:
עוד פעם ציפי
זה קרה גם לי
אתמול
נשמע טיפה מוזר לא קרה לי , אם כבר הם חולמים עליי עדיין עוקבים אחריי אחרי שעבר שנה וניתקנו קשר :)
אני בת 22
עברתי תיכון עברתי צבא ומשום מה עדיין חולמת על ילדים שהיו איתי ביסודי...
אני ממש שונאת לחלום עליהם אבל מה לעשות
לצערי גם אני
אני קמתי עם צמרמורת אחרי זה