5 תשובות
כנראה שלא כי יש לי את החברים שלי בהפסקות, נסתובב אחרי בית ספר
שואל השאלה:
ואם תראה אותה במסדרון כן תגיד היי?
אנונימית
מה את רוצה ממני אני בתול מסכן אין לי חברה בכלל
שואל השאלה:
חחח
אנונימית
יכול להיות שלכל אחד יש את החברים שלו אז הגיוני לא להיות ביחד בהפסקות אבל לא להגיד שלום כשחברה שלך עוברת לידך בבית ספר? חחח כנראה שזה לא ייקרה
Ta_