7 תשובות
כן ולא
אמ
מה זה
מה זה
כן
כן
אין הגדרה לטוב ורע, רק אתה מחליט מה זה רע.
ימין קיצוני זה פאשיזם, אתה חושב שפאשיזם זה רע?
ימין קיצוני זה פאשיזם, אתה חושב שפאשיזם זה רע?
כל עוד אתה לא יוצא לרחוב לתקוף אנשים מה אכפת לי
דעה שלך, תעשה מה שבא לך
באותו הנושא: