7 תשובות
כן
אין הגדרה לטוב ורע, רק אתה מחליט מה זה רע.
ימין קיצוני זה פאשיזם, אתה חושב שפאשיזם זה רע?
כל עוד אתה לא יוצא לרחוב לתקוף אנשים מה אכפת לי
דעה שלך, תעשה מה שבא לך