4 תשובות
יש לי wii ו-3ds. נהניתי מהם מאוד.
אני אפילו לא שוקל לקנות סוויץ' עד שהם מתקנים את הדריפט.
^וואו הלוואי ויכולתי להחזיק ב3ds. נינטנדו מעולים יש לי את הסוויץ אבל הם יקרים וזה טיפה מעצבן..
לנינטנדו יש משחקים אקסקלוסיבים נהדרים, אבל הם לא היחידים שטובים, ובהשוואה לאקסקלוסיבים של פלייסטיישן הם כלום.
למרות שאני מתה על האקסקלוסיביים של סוויץ'
קונסולה underrated, לא מבין למה אנשים חושבים שזה גיי...