8 תשובות
יש עוד אנשים בעולם ואל תתיחסי לזה חשיבות רבה
שואל השאלה:
זה ממש קשה לי אני לא מסוגלת
זה פעם שנייה שאני נפגעת ככה בכללי ממישהו ברמה כזאת גדולה
זה ממש קשה לי אני לא מסוגלת
זה פעם שנייה שאני נפגעת ככה בכללי ממישהו ברמה כזאת גדולה
אל תדאגי זה יעבור באיזשהו שלב
בבקשה תפסיקי לבכות...3> אל תתייחסי אליו הוא לא שווה את הזמן שלך, זו רק תקופה והכל יהיה בסדר, כמה נורא שזה זה, הוא לא שווה אותך, הכל יהיה בסדר
אל תבכי על האפס הזה
תמיד אחרי האפס מגיע האחד.
תמיד אחרי האפס מגיע האחד.
איזה אפס. קןדם שילמד לכתוב אגן* ואז ידבר.
אל תשימי עליו אני מבינה מה את מרגישה יעבור זמן ותשכחי ממנו וכבר לא תהי מושפלת מהמקרה
הוא בטח מהמושפלים האלה כי ידיד טוב לא יבוא ויגיד לידידה שלו את מציקה לכולם או כדומה
אל תשימי עליו אני מבינה מה את מרגישה יעבור זמן ותשכחי ממנו וכבר לא תהי מושפלת מהמקרה
הוא בטח מהמושפלים האלה כי ידיד טוב לא יבוא ויגיד לידידה שלו את מציקה לכולם או כדומה
שואל השאלה:
אני לא מפסיקה לבכות ונמאס לי
אני לא מפסיקה לבכות ונמאס לי
נראה לי שגם הילדה הזאת מהקבוצה וגם המישהו הזה שאת חיבבת מושפעים רצח אחד מהשני וזה רעיל בטירוף
הם לא אנשים איכותיים שאת רוצה בסביבה שלך, ומאנשים כאלה לא צריך להיעלב כי הם מתנהגים בצורה ככ פתטית שזה מביך שהם לא רואים את זה. לא מגיע לאף אחד יחס כזה, לטובתך, תנתקי איתם קשר, את יכולה לנתק קשר ולא לפרט למה, ואת יכולה לעשות את מה שאני עשיתי:
הייתה סיטואציה שבה הייתי באיזה חבורה של כמה בנות, היינו חברות טובות עד ששמתי לב שאני לא מקבלת יחס שווה מכולן כמו שהן נותנות לשאר הבנות שם, שמתי על החלאות פס, יצאתי מהקבוצה והסברתי לבנות מהקבוצה שאני כן סבבה איתן שאני לא נשארת עם שאר הבנות בקשר יותר, ואני מרגישה פי אלף יותר טוב עם עצמי עכשיו!!
אז אל תפחדי לדפוק מהלך ולהגיד לכל מי שמתנהג אלייך מגעיל שהוא פתטי ועלוב אם זה מה שמרגיש לך נכון 3>
הם לא אנשים איכותיים שאת רוצה בסביבה שלך, ומאנשים כאלה לא צריך להיעלב כי הם מתנהגים בצורה ככ פתטית שזה מביך שהם לא רואים את זה. לא מגיע לאף אחד יחס כזה, לטובתך, תנתקי איתם קשר, את יכולה לנתק קשר ולא לפרט למה, ואת יכולה לעשות את מה שאני עשיתי:
הייתה סיטואציה שבה הייתי באיזה חבורה של כמה בנות, היינו חברות טובות עד ששמתי לב שאני לא מקבלת יחס שווה מכולן כמו שהן נותנות לשאר הבנות שם, שמתי על החלאות פס, יצאתי מהקבוצה והסברתי לבנות מהקבוצה שאני כן סבבה איתן שאני לא נשארת עם שאר הבנות בקשר יותר, ואני מרגישה פי אלף יותר טוב עם עצמי עכשיו!!
אז אל תפחדי לדפוק מהלך ולהגיד לכל מי שמתנהג אלייך מגעיל שהוא פתטי ועלוב אם זה מה שמרגיש לך נכון 3>
באותו הנושא: