10 תשובות
אריה לוקח היידה אריה
כן אני אריה
כן אני אריה
שואל השאלה:
בואי נגיד שאני מזל אריה ואני דומיננטית בטירוף וכל עקרב שהכרתי נפל לרגליי ..
אבל בכללי אין על אריות לדעתי..
במיוחד על הנשים ..
בואי נגיד שאני מזל אריה ואני דומיננטית בטירוף וכל עקרב שהכרתי נפל לרגליי ..
אבל בכללי אין על אריות לדעתי..
במיוחד על הנשים ..
אנונימית
אני עקרב ולרוב אני לא סובלת אריה סורי
שתלטנים עצבניים חייבים להיות במרכז העניינים ואני מכירה מלא אריה
תכונות דומיננטיות אצל עקרב זה בוטים רוב הזמן רגועים מיניים
שתלטנים עצבניים חייבים להיות במרכז העניינים ואני מכירה מלא אריה
תכונות דומיננטיות אצל עקרב זה בוטים רוב הזמן רגועים מיניים
אריה יותר דומיננטי
שואל השאלה:
בתור אריה גם אני לא סובלת את עקרב
בתור אריה גם אני לא סובלת את עקרב
אנונימית
אז זה כנראה בעיה בין המזלות חח אין לי בעיה איתך
שואל השאלה:
אבל עם כמה שאומרים שאישה מזל עקרב מאוד מינית וסקסית אני באמת חושבת שאישה מזל אריה עוקפת אתכן ..
ולא בגלל שאני אריה אני אומרת את זה ..
זה פשוט שאריה הוא באמת הכי בולט מכל גלגל המזלות .
אבל עם כמה שאומרים שאישה מזל עקרב מאוד מינית וסקסית אני באמת חושבת שאישה מזל אריה עוקפת אתכן ..
ולא בגלל שאני אריה אני אומרת את זה ..
זה פשוט שאריה הוא באמת הכי בולט מכל גלגל המזלות .
אנונימית
מסכימה איתך שאריה בולט מאוד אבל יש כל מיני בחינות (אני אישית לא חושבת שזה ככ תקף עליי מהבחינה הסקסית כן?) אבל כאילו כמעט בכל סקר מזלות נותנים לעקרב את המזל הקטלני והסקסי ולאריה את המנהיגות
שואל השאלה:
^
כן אבל מי לוקח לדעתך ?
^
כן אבל מי לוקח לדעתך ?
אנונימית
אני לא מאמינה בכל הקטע של מזלות אבל אני מכירה אריה ועקרב והאריה יותר דומיננטי מהעקרב
באותו הנושא: