5 תשובות
imovie מגיע עם האייפון, כלומר לא צריך להתקין את האפליקציה היא נמצאת לכל מי שיש לו אייפון.
שואל השאלה:
להכל זה לא כזה משנה העיקר אפליקציות היא ני עורכת את מסך הבית לפי צבעים אז פשוט תנו לי אפליקציות מענינות
להכל זה לא כזה משנה העיקר אפליקציות היא ני עורכת את מסך הבית לפי צבעים אז פשוט תנו לי אפליקציות מענינות
מצטרפת לשאלה
אין לי אייפון אבל יש אפליקציה באייפון לעריכת סרטונים נראה לי שקוראים לה i movie
אבל אני לא בטוחה:)
אבל אני לא בטוחה:)