14 תשובות
שואל השאלה:
מה לעשותת
אנונימית
מה מה לעשות? תקפצי בחבל
תערכי את זה לגיל אחר. מה הבעיה בזה שאת בת 11?
למה את בת 11 וישלך גם אינסטגרם וגם סטיפס
אם מדברים אלייך לא יפה תתעלמי וזהו ותחסמי
אנונימית
שואל השאלה:
זה אומר לי להגיש ערעור וצריך תעודת זהות
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא אחסון אותך יש לי חיים מאמי
אנונימית
שואל השאלה:
וההורים שלי מרשים לי
אנונימית
תמחקי ותורידי ותעשי את הגיל הלא אמיתי שלך
תפתחי משתמש חדש
שואל השאלה:
לי משתמש זרוק אבל ננעשה לערור אותו
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי אנסה^_^
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא עבד ואני לא זוכרת את הסיסמא של העמוד הקודם יופי אין לי אינסטגרם יעי
אנונימית
בקטנה
שואל השאלה:
לא בקטנהה
אנונימית