12 תשובות
ctrl+alt+אחד מהחיצים
שואל השאלה:
אני לא מוצא במחשב כפתור בשם windoes
אין כפתור שכתוב עליו ככה הוא פשוט נראה כמו הסמל של ווינדוס
שואל השאלה:
אה
הןא אמור להיות בשורה התחתונה, נראה כמו ארבעה ריבועים.
אוי רגע אני עורך את התשובה הראשונה דלי תסתכלי
שואל השאלה:
לחצתי על שניהם ביחד וזה לא עובד
שואל השאלה:
לחצתי גם על שניהם וזה עדיין לא עובד
ctrl alt ונכון יש 4 חיצים כאלו של למעלה למטה ימין ושמאל?
תלחצי על אחד מהם ביחד עם קונטרול ואלט
א
שואל השאלה:
אני בן אני לא מבין כול כך במחשבים
בוא לפרטי קשה לי להסביר
שואל השאלה:
תודה זה היסתדר לחצתי על זה וזה היסתדר מודה לך כל זה