התחברות
הרשמה
אני יודעת שאני יוצאת סתומה אבל מה ההבדל בין יהיה ל היה?
21 במאי 2021, 03:34
הבדלים
3 תשובות
יהיה זה בלשון עתיד
והיה זה בלשון עבר
א
אין לי שם :(
יהיה זה בעתיד
היה זה בעבר
א
אה כן
היה זה עבר ויהיה זה עתיד
ג
גלייו
באותו הנושא:
אני יודעת שאני אשמע סתומה אבל מה זה נטפליקס אנד צ'יל?
אני פשוט סתומה שאני מחכה לתשובה ולא יוצאת מהאתר נכון....?
אם אני יוצאת סתומה אבל בגלל שאני לא מבינה כלום בנושא מסוים, אני נחשבת לטיפשה באמת?
איך לא להרגיש סתומה כשאני כותבת לו הודעה? כל תשובה שלי או סתם הודעה נותן לי הרגשה שאני יוצאת סתומה ולמה כתבתי את זה
יש מצב שאני יוצאת סתומה אבל למה ככל שגדלים יש קמטים?
אני יודעת שאני סתומה אבל מה זה "אדיב"?
אני יודעת שתגידו לי שאני סתומה ושאני ארד מזה אבל..
אני יודעת שאני ישמע סתומה רצח אבל...
אני יודעת שאני יוצאת כאילו ממש סתומה עכשיו אבל אתם יכולים להסביר לי יותר על גלולות ?
לפעמים אני מרגישה שאני יוצאת סתומה לגמרי
אני יודעת שאני יוצאת ממש סתומה אבל מתי שמים פסיק ומתי נקודה וזה אתם יכולים להסביר לי בבקשה?