2 תשובות
יש לי גם אבל יש לי אייפון, פשוט לא נראלי תצליח להגדיר מאנרואיד את השעון
כל הקטע של השעונים של אפל זה שהם האייפון שלך רק בקטן ועל היד שלך תמיד. לדעתי לא משתלם לקנות אותו אם אין לך אייפון, לא תוכלי ליהנות מכל הפונקציות שלו.