4 תשובות
לא רע
אם כן אז אני רעה...
זה לא רע
תלוי מה החיים שלך אם יש לך סיבה טובה עדיף שתחקרי את הדברים האלה תוכלי לגלות הרבה יותר על החיים שלך אם יש בהם סבל וכאב . אם החיים שלך בסדר עדיף שלא תקראי דברים שאת לא תביני אדם שסובל יותר מבין יותר רשום בתורה
אנונימי
באותו הנושא: