6 תשובות
בטח
ב2 יחידות כמו שעושים בחילוני זה קל
אנונימי
שואל השאלה:
אני ב-3 יחידות.
שואל השאלה:
בעזרת השם' גם אני העשה 5 יחידות בתנ"ך
אבל לשון^
אם*
ולשאלה כן בטח שזה אפשרי
שואל השאלה:
תודה, עשיתי וקיבלתי 90, ואני רוצה לגשת למועד ב' ב-7.6 כדי לנסות לקבל 100, האם אני יכול להצליח?
שואל השאלה:
תודה, בכל מקרה אני אנסה לגשת שוב, ואני מקווה שאצליח.