6 תשובות
כן בסוף זה נגמר
הסחת דעת משתנת מבן אדם לבן אדם, יש כאלו שיוכלו להתמודד עם זה ולהיות גם בקשר זוגי וגם ללמוד, ויש כאלו שלא. הכל תלוי.
כן זה תמיד ייגמר ומנסיון אישי השברון לב לא שווה את החוסר ריכוז והחוסר שינה שמפריעים ללימודים ולציונים
לחלק מהאנשים זה נכון ולחלק מהאנשים זה לא נכון
2 מילים:
מסכימה ומחזקת.
מסכימה ומחזקת.
תלוי איך את מסתכלת על זה, ככה או ככה כל מערכת כזו גם כשהיא באה והולכת את יכולה ללמוד ולהפיק דברים טובים יותר, אבל כן בגלל שבזוגיות יש שני אנשים שצריכים להיות שם יצא מצב שלא תמיד יש זמן לקדם דברים שרוצים
באותו הנושא: